onsdag den 5. september 2012

Gå nu!

Jeg føler mig virkelig som den største kælling!


Hvorfor kan jeg ikke bare gøre det forbi med ham, når det inderst inde, er dét jeg har lyst til?!

Hvorfor skal det være så svært for mig, at holde fast i min beslutning?!

Hvorfor kan han ikke bare acceptere, at det er forbi og lade mig være i fred?!

Hvordan kan man være sådan et menneske, der bare har lyst til at såre ham, så han selv går?!

Hvordan kan jeg hade ham det ene øjeblik og elske ham det næste?!

Hvordan kan jeg savne ham og ønske ham langt væk på samme tid?!

Jeg forstår ikke, hvad han ser i mig!
Jeg kommer aldrig til at forstå, hvad nogen ser i mig!








2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer!
Det er desværre ikke altid jeg får svaret på dem, men de betyder rigtig meget for mig alligevel! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...