mandag den 12. maj 2014

Faldet i med stofferne...

Jeg faldt i med stofferne i weekenden.... Kokain...

Og nu er jeg startet på Vikon og jeg har det ad røven til idag...

Der er ikke nogen som jeg kender hernede og der er lige mødt en kursist, som tydeligvis er påvirket af stoffer.

Åhh jeg har det bare ad helvedes til... Vil bare gerne hjem i seng og grave mig ned....

Og yndlingsunderviseren tager på ferie imorgen, så nu har jeg overhoved ikke lyst til at møde hernede resten af ugen... :-(

ØV!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Søde...

    Det er jeg faktisk virkelig ked af at høre..
    Kender dig ikke personligt, men det brænder inde i min krop og får våde øjne..
    Jeg ved at du kender den rette vej, nu er det bare at følge den rigtige sti og ikke gå ved siden af stregerne.
    Jeg er 120 % sikker på at du godt ved at det med stofferne var noget lort og jeg ved også at du fortryder det..
    Du ved helt sikkert også hvad der skal til nu, for at du får det bedre.. ????
    Ofte ved man bedst selv hvad der er bedst for en.. Det tror jeg også du gør...

    Sender en masse varme kram, omsorg og tanker.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var sgu noget lort og jeg fortryder det helt vildt!
      Men ja, der er ikke andet at gøre, end at komme op på hesten igen, igen og det er jeg nu :-)
      Tak fordi du bekymrer dig <3

      Slet

Jeg elsker kommentarer!
Det er desværre ikke altid jeg får svaret på dem, men de betyder rigtig meget for mig alligevel! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...