mandag den 26. december 2011

Kan ikke mærke mig selv

Jeg er forvirret. Kan ikke mærke mig selv. Ved ikke hvem jeg er. Ved ikke hvad jeg har lyst til og hvad jeg ikke har lyst til. Det ene øjeblik har jeg lyst til noget, det andet øjeblik noget andet. Når jeg har taget en beslutning om noget, fortryder jeg den lige efter.

Jeg har brug for ro. Mest af alt ro i mit hoved. Tankerne kører rundt hele tiden. Har dårlig samvittighed over for flere mennesker. Føler jeg er et dårligt menneske. Føler mig ussel.

Føler, at jeg kører de mennesker, jeg har kær, med rundt i min rutchebane af følelser, og føler ikke det er fair, for dem der holder af mig.

De spørger hvad de skal gøre for at hjælpe mig. Jeg ved det ikke. Jeg ved ikke engang hvordan jeg skal hjælpe mig selv.

Skal til terapi imorgen. Det bliver dejligt!


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer!
Det er desværre ikke altid jeg får svaret på dem, men de betyder rigtig meget for mig alligevel! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...